NAČIN NARUČIVANJA

1. PRETRAGA

Pretragom kategorija s lijeve strane dolazite do asortimana artikala koje možete kupiti. Ukoliko ne znate u kojoj kategoriji tražiti određeni proizvod, možete koristiti polje za pretragu.

 

2. KOŠARICA

Narudžbu pokrećete klikom na gumb „U košaricu” koje se nalazi uz željeni proizvod.

Klikom na gumb „Nastavi kupovinu” postupak ubacivanja proizvoda u košaricu možete ponavljati sve dok ne naručite sve proizvode koje ste željeli.

Sadržaj svoje košarice možete pregledati, a i mijenjati, klikom na gumb „Moja košarica” na vrhu stranice.

 

3. Obrazac REGISTRACIJE

Nakon odabira svih željenih proizvoda kupovinu nastavljate klikom na gumb „Završi kupovinu”.

Ukoliko niste već registrirani otvorit će vam se prozor s obrascem koji je neophodno ispuniti kako bismo znali kome, gdje i kako šaljemo naručene proizvode. Registracija se obavlja samo prilikom prve kupovine, a svaki sljedeći put dovoljno je samo da se ulogirate u svoj račun pomoću vlastite lozinke koju ste osmislili i upisali prilikom registracije.

 

4. NAČINI PLAĆANJA

Klikom na gumb „Potvrdi” prikazat će vam se stranica s opcijom odabira načina plaćanja:

  1. pouzećem (gotovinski prilikom preuzimanja) – roba će Vam biti dostavljena dostavljačkom službom, a Vi ćete je platiti dostavljaču prilikom preuzimanja,
  2. uplatom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom – detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobivate putem e-maila neposredno nakon potvrde narudžbenice
  3. virmanskom uplatom/e-bankingom na naš račun – U slučaju virmanske uplate ili e-bankinga kupcu ćemo traženi proizvod rezervirati na 24 sata, u kojem roku je potrebno izvršiti uplatu. Kad u procesu kupovine odaberete plaćanje virmanom na e-mail će vam biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Nakon izvršene uplate, odnosno kada su sredstva vidljiva na računu Uradi Sam trgovina d.o.o., krenut će se u proces dostave proizvoda na adresu kupca
  4. plaćanje preko interneta kreditnim (MasterCard, Visa) i debitnim (Maestro) karticama: jednokratno plaćanje MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron. Kupcu omogućavamo plaćanje kreditnim ili debitnim karticama u zaštićenom Internet okruženju, odnosno sigurno korištenje platnih kartica u stvarnom vremenu. Usluga je razvijena prema smjernicama i zahtjevima dviju najvećih kartičnih kuća – MasterCard Worldwide i Visa International. Sustav je temeljen na 3-D Secure standardu koji trenutno nudi najsigurnije rješenje plaćanja kreditnim i debitnim karticama u Internet okruženju. ( # u realizaciji )

 

5. ZAVRŠETAK NARUDŽBE

Klikom na „Nastavi“ prikazat će Vam se stranica s detaljnim prikazom Vaše narudžbe. Provjerite i potvrdite detalje kupovine. Odabirom „Naruči“  potvrđujete da ste suglasni i s općim uvjetima i zaključujete kupovinu ili je otkazujete.

Kod plaćanja kreditnim ili debitnim karticama nakon plaćanja odnosno završetka procesa online autorizacije, na e-mail adresu će Vam stići potvrda narudžbe s pregledom naručenih artikala i troškom dostave.

Nakon izvršene uplate, naručenu robu ćemo Vam poslati na adresu koju ste naveli u narudžbi. U slučaju da ste odabrali plaćanje pouzećem, robu i troškove dostave ćete platiti prilikom isporuke.

 

6. TROŠKOVI DOSTAVE

Troškovi dostave nisu uračunati u cijenu artikla već ćete naknadno prilikom samog naručivanja dobiti cijenu dostave.

Dakle, na konačnoj narudžbi koju ćete dobiti mailom bit će naznačeni i troškovi isporuke. Isporuku vrši dostavljačka kuća Overseas Express na teritoriju cijele Republike Hrvatske.

 

7. DOSTAVA I REKLAMACIJE

Ukoliko vas dostavljač ne pronađe na adresi nazvat će Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko vas ni prilikom dodatna dva pokušaja isporuke ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktirat ćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizualno pregledati paket. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite.

Ukoliko je nakon određenog vremena kupljeni proizvod potrebno servisirati uslijed tehničkih problema, a isti je još uvijek pokriven jamstvom, preporučujemo kupcu da provjeri dokumentaciju koju je dobio uz kupljeni proizvod (tehničku uputu, uputu za sklapanje, uputu za uporabu, servis, i sl.), te da kontaktira korisničku službu URADI24.hr. Molimo vas da račun obavezno čuvate dok traje jamstveni period jer bez njega nećete moći ostvariti uvjete jamstva.

U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti zamijeniti novim proizvodom zbog rasprodaje zaliha izvršit ćemo vam povrat novca na isti način na koji ste nam uplatili.

 

Uz svaki kupljeni proizvod jamstveni list čini dio dokumentacije koji prati proizvod. U svakom jamstvenom listu je navedeno koje je jamstvo na kupljeni proizvod.

Za proizvode koji se ne isporučuju jamstvenim listom URADI24.hr daje zakonski osigurano jamstvo.

 

8.OTKAZIVANJE NARUDŽBE

Ukoliko ste se predomislili, a već ste naručili robu i dobili potrebnu dokumentaciju za plaćanje ili je narudžba prošla kroz naš sistem potrebno je popuniti „obrazac za otkazivanje/povrat robe kupca” ili nas nazovite na kontakt telefon naše službe +385 091 340 5707 (ponedjeljak – petak, 08:00-16:00) kako bismo uspješno otkazali narudžbu.

 

9. DODATNA PITANJA

Za sva dodatna pitanja i nedoumice možete nam se obratiti putem maila korisnickasluzba@uradi24.hr

 

 

Sve cijene su maloprodajne i iskazane su sa PDV-om. Uradi24 zadržava pravo ispravki u slučaju grešaka prilikom unosa cijena, slika i tehničkih podataka proizvoda.