Isporuka

Poštovani korisnici,

Robu koju ste naručili dostavit ćemo na Vašu adresu u roku 3 radna dana od zaprimanja narudžbe, odnosno nakon uplate (uplata na žiro-račun ili odobrenja autorizacije kreditne kartice).

Subote i nedjelje ne ulaze u rok dostave.

Za dostave subotom, kupac sam snosi trošak iste (izvanredna dostava).

Proizvodi se šalju dostavljačkom kućom Overseas Express na području cijele Republike Hrvatske od ponedjeljka do petka.

Za sve narudžbe manje od 300,00 kn trošak dostave se naplaćuje u iznosu od 25,00 kn. Za narudžbe koje prelaze 300,00 kn dostava se ne naplaćuje, osim ako se ne radi o vangabaritnoj robi (roba čija težina prelazi 35 kg). U tom slučaju, cijena dostave iznosi 250,00 kn.

Trošak dostave se plaća istovremeno kad i proizvod/roba, bez obzira radi li se o plaćanju karticama ili pouzećem (gotovinom).

Ukoliko niste kod kuće u vremenu kad dođe dostavljač, dostavljač će ostaviti obavijest sa besplatnim brojem telefona i brojem pošiljke kako bi se dogovorili  oko termina dostave.

Račun URADI24.hr za kupljeni proizvod se nalazi u originalnom pakiranju.

Za sve naručene proizvode provjerit ćemo jesu li na raspolaganju. Ukoliko jesu, bit će isporučeni sukladno očekivanom roku isporuke. Ako prizvod nije trenutačno na raspolaganju, bit ćete obavješteni od strane naše korisničke službe. Ponuda i cijene na našoj web stranici ažuriraju se svakodnevno. Na vama je samo da odaberete, naručite i za nekoliko dana pričekate dostavljača na svojim vratima. Mogućnost greške, nažalost, ne možemo isključiti. Ali ukoliko do iste dođe, bit ćete kontaktirani u najkraćem mogućem roku i dobiti informaciju o nastaloj grešci. U suprotnom, naručene proizvode ćete dobiti na svojoj adresi sukladno rokovima isporuke.

Napomena:

Ukoliko ste zaprimili paket koji je oštećen potrebno je bez odgode kontaktirati Službu za korisnike Overseas expressa od 8:00 do 20:00 sati na telefonskom broju +385 1 3454 555, na besplatnom boju 0800 33 66 33 ili putem emaila na info@overseas.hr

Služba za korisnike će vam objasniti što je u ovom slučaju potrebno napraviti i kako postupati u ovom slučaju kako biste se maksimalno zaštitili te kako bi Vaša reklamacija bila uvažena.

Potrebno je učiniti sljedeće:

- kontaktirati Službu za korisnike i navesti broj pošiljke koji se nalazi na naljepnici na paketu.

- sačuvati paket i cjelokupnu ambalažu

Savjetujemo da: 

- ne mijenjate sadržaj paketa kako bi se moglo utvrditi stvarno stanje sadržaja paketa

- ne koristite ništa što se nalazilo u paketu jer se smatra da ste korištenjem sadržaja priznali njegovu ispravnost te da je šteta nastala kod vas, a ne tijekom isporuke

- ne vraćate paket pošiljatelju URADI24.hr prije nego li ste to dogovorili.

Ukoliko ste odabrali opciju OSOBNO PREUZIMANJE, o dostupnosti artikla i vremenu preuzimanja ćemo Vas obavijestiti putem e-maila ostavljenog kod kreiranja narudžbe.

Od datuma kada je proizvod dostupan za preuzimanje rezervacija vrijedi 3 radna dana trgovine u kojoj preuzimate.

 

 

 

Sve cijene su maloprodajne i iskazane su sa PDV-om. Uradi24 zadržava pravo ispravki u slučaju grešaka prilikom unosa cijena, slika i tehničkih podataka proizvoda.

Design by: Kiselilimun